Contact ons

Hallo! Hoe kunnen wij u verder helpen? Kies een categorie hieronder.

Bestelling

De gemakkelijkste en snelste weg om een bestelling te maken op is door de tickets hier op deze zijde on-line te bestellen. U kunt ook onze klantendienst bellen op telefoon +31 (0)70 891 26 05 (English sprekende personeel). Of maakt Uw bestelling via ons contactformulier hier op deze zijde.

Meer informaties FAQ

Afbestelling

In het algemeen kan men niet tickets veranderen of afbestellen, waarover wij reeds eerder in het bestellingsproces informeerden.

Natuurlijk willen we alles doen wat in onze macht staat om U te helpen indien het ongelukkig zo is. Wordt U genoodzaakt af te bestellen of een nieuwe datum te bestellen dan Email ons via het contactformulier aan de rechterkant en geef Uw bestellingsnummer aan, dan zullen we wel, zonder iets te beloven, op de mogelijkheden zien om Uw bestelling te veranderen, alternatief Uw tickets aan andere te verkopen.

Verkopen we Uw tickets, moet dit eerst goedgekend worden door de plaats van het spel en daarna moeten we crediet ontvangen hebben van de plaats van het spel. Het is niet ongewoonlijk dat dit proces zeer lange tijd in beslag neemt. Daarom kan er gemakkelijk 1 tot 2 weken gaan vanaf de datum van de voorstelling voor we bescheid hebben dat Uw biljetten doorverkocht zijn of niet. We begrijpen heel goed dat deze wachttijd niet optimaal is voor U, maar helaas is de procedure zo en daarom én noodzakelijkheid voor ons. U moet ook daarmee rekenen dat er door verkoopsonkosten zijn per biljet indien het is gelukt Uw tickets door te verkopen.

Meer informaties FAQ

Annuleringsdekking

Hier bij Ticmate.nl kunt u een annuleringsdekking afsluiten die de volledige aankoop van uw tickets dekt bij ongeval of ziekte bij u of uw medereizigers of uw meest naaste familieleden.

Prijs:
Onze annuleringsdekking bedraagt 5% van de totale kosten.

Wat houdt onze annuleringsdekking in:
U krijgt een volledige vergoeding (waarvan afgetrokken de betaalde kosten voor de annuleringsdekking) in geval van ziekte, ongeval of overlijden als u, degene die de tickets heeft geboekt, de persoon in kwestie bent of uw naaste familieleden (man, vrouw, kinderen, broer or zus, ouders) of sommige van uw medereizigers die het evenement met u zouden bezoeken, Onze annuleringsdekking is geldig totdat u fysiek aan de reis begint, in het meeste geval is dit als u aan boord gaat van het vliegtuig, trein e.d. in uw land van herkomst.

Boeking van onze annuleringsdekking:
Onze annuleringsdekking kan alleen geboekt worden in combinatie met uw tickets en niet afzonderlijk van elkaar. Onze annuleringsdekking is gelding vanaf de datum van boeking/aankoop. De kosten van uw annuleringsdekking worden nooit vergoed.

Kennisgeving van de annulering:
U moet ons via het volgende e-mailadres inlichten wanneer u gebruik dient te maken van de annuleringsdekking: helpdesk@ticmate.com. U dient dit te doen vóór de datum van het geboekte evenement/tour/wedstrijd/attractie anders is de annuleringsdekking ongeldig.

Medische akte:
Geen vergoeding wordt goedgekeurd zonder een geldige medische akte. Niet later dan 2 weken na datum van het geboekte evenement/tour/wedstrijd/attractie moeten we een geldige medische akte hebben ontvangen samen met een kopie van uw annuleringsdekking. Op de medische akte moet duidelijk de de naam van de dokter, adres en telefoonnummer vermeld staan.
Gelieve de medische akte samen met een kopie van uw annuleringsdekking per post te sturen naar ons postadres:
Ticmate.nl
Singel 540
1017 AZ Amsterdam, Netherlands.

In het geval iemand anders dan de aankoper van de tickets moet annuleren:
Als sommige medereizigers van u, degene die de tickets heeft aangekocht, moeten annuleren, hebben we naast de medische akte en de kopie van de annuleringsdekking, bewijs nodig dat u de voorstelling samen zou bezoeken. Dit bewijs kan een kopie van een vlieg- of treinticket zijn of een kopie van de hotelboeking.

Onze annuleringsdekking dekt niet in de volgende gevallen:
- Als u vergeten bent om de tickets mee te brengen naar het evenement of bezoekadres.
- Als u niet op tijd arriveert op de dag van uw geboekte evenement/tour/wedstrijd/attractie en om deze reden de toegang wordt ontzegd.
- Als u spijt hebt van de aankoop van uw tickets.
- Als u geen toegang krijgt tot het evenement vanwege transportproblemen waar wij noch de locatie zelf verantwoordelijk voor zijn, zoals bijv. door stakingen in de transportsector van de metro of bussen.
- Als u uw vlucht mist.
- Bij ongeval, ziekte of overlijden tijdens uw verblijf in Londen, Parijs, Barcelona, New York etc..
- In geval van natuurrampen zoals vulkaanuitbarstingen, overstromingen, aardbevingen of een sneeuwstorm.

Onze annuleringsdekking kan niet worden afgesloten voor groepen van 9 of meer personen.

Meer informaties FAQ

Contact de leiding

Wilt U in contact met de leiding van Ticmate.nl, dan vul het formulier aan de rechterkant in. De leiding behandelt vragen zoals; ontbrekende hulp/antwoord van klantenservice, aanvraag voor werk, of wensen om leverancier te worden enz.

Meer informaties FAQ




Een kopie wordt naar Uw E-mailadres gestuurd

Ticmate.nl powered by Ticmate

Ticmate.nl
Ticmate
Telefoon: +31 (0)70 891 26 05

Phone: +31 (0)70 891 26 05
Nygränd 10, 1tr
SE-111 30 Stockholm
Org.no. 556710-6017
VAT no. SE556710601701

Ticmate AB ®
Nygränd 10, 3tr
SE-111 30 Stockholm, Zweden
Org.code. 556710-6017

E-mail E-mail 070 891 26 05 070 891 26 05
Nederlandse
Ticmate.nl


In winkelwagen